08 - 5647 400
EtusivuKokemuksia

Kokemuksia

Lue kokemuksia Easyloman asiakkailta

Mitä mieltä asiakkaamme ovat palvelustamme ja matkakohteistamme?


Seija Jäminki ja Raimo Haarakoski, Fuengirola, Costa del Sol:

Videohaastattelu kohteesta:


Jaana Valkola, Fuengirola, Costa del Sol:

Videohaastattelu kohteesta:


Merja Karhunen:

”Koin matkan varaamisen helpoksi. Loma-aika sujui leppoisasti ja sain tarvitsemani paussin työsarkaan ja opintoihin.
Asiakaspalvelu oli moitteeton ja helppuden vuoksi suositellutkin jo muille. Mikä mukavinta, suora lento Oulusta :)”

Merja Karhusen kokemuksia Easylomasta


Maikki Etelä-Honkala:

”Easyloman nettisivulta oli vaivatonta tehdä ja maksaa varaus. Kohteen yhteistyökumppaneiden asiakaspalvelusta voi antaa kiitoksen. Suosittelen lämmöllä Oulun lentokentältä matkalle haluaville Easylomaa Teneriffan matkan järjestäjäksi. Alla oleva kuva Playa El Duquen rannalta Costa Adejesta”. Instagramissa nimimerkki @me.maikki.

Easyloma kokemuksia Maikki Etelä-Honkala


Nimimerkki Everta:

”Lomamme sujui oikein hyvin.
Matkan varaaminen oli vaivatonta ja puhelinpalvelu antoi vastaukset kysymyksiimme. Lomailmat oli kohtalaisen hyvät tai voi kai sanoa että kuten hyvät Suomen kesä kelit ei liian kuumat.

Kuten aiemmin sanoin asiointi sujui hyvin ja kohteessa oli taksi odottamassa hotellille kuljetusta varten ja lähtiessä taksi tuli ajallaan. Hotelli oli ihan hyvä, olimme varanneet puolihoidon ja kun saavuimme hotellille niin kello oli yli kolmen aamuyöstä niin yllätykseksemme meille oli katettu ravintolaan ruoka, leikkeleitä, juustoa, leipää hedelmiä juomaa se oli todella hienoa ei koskaan aiemmin ole ollut vastaavaa ja lähtiessä myös olisi ollut mahdollista syödä ennen lähtöä mutta laistoimme sen koska oli niin varhainen aamu.

Suosittelen kyllä Easyloman palveluita muillekkin. Hotelli jossa olimme näkyy kuvassa, kuvassa ei näy hiekkarannat jotka olivat heti ennen kuvassa näkyvää kivirantaa.”

Nimimerkin Everta kokemuksia Easylomasta


Aila ja Anne Lapista:

”Meillä oli hieno loma. Matkan varaus sujui äkkilähdöllä, kaksi päivää ennen lomaa. Varaus oli helppoa, ainoa oli ettemme saaneet virallista matkakuljetusta kentältä hotellille, mutta se ei ollut ongelma, saimme taksirahan. (Easyloman huomio: tällä kertaa näin nopean aikataulun lähdölle ei lentokenttäkuljetus enää järjestynyt.)

Hotellissa palvelu oli huippu luokkaa info hotellilla oli hienosti järjestetty, suomenkielistä opas kirjaa kyllä kaipasimme, mutta selvisimme auttavalla englannilla. Joku suomalaisperhe valitti venäläisten melusta, mutta meillä ei ollut mitään havaintoa melusta tai valittamisen aihetta tarjoilusta tai palvelusta. Tyttäreni 23v oli tyytyväinen, joskin alussa kaipasi muita nuoria, mutta loppulomasta niitä tuntui olevan ihan huipusti.  Hiljainen paikka sopi meidän pirtaan, joten voin suositella lämpimästi. Sitä paitsi bussilla pääsi menopaikkoihin todella helposti ja edullisesti.

Seuraavaa lomaa jo suunnitellaan, äkkilähdöllä tietenkin.

Kaunis kiitos ja aurinkoista kevättä toivottaa Aila ja Anne Lapista”


Anne-M:n loistava matkakertomus kohteesta ja matkan sujumisesta:

”Matkan varaaminen sujui helposti web-sivustonne kautta. Ennakkomaksun maksettuamme saimme s-postilla kerralla kaikki matkustusdokumentit, kuten lentoliput, kuljetus- ja hotellivoucherit. Samassa lähetyksessä tuli myös yleisinfo lomakohteesta sekä matkatoimiston palvelunumero. Lähtömme oli muutaman tunnin myöhässä, sillä Norwegian-lentoyhtiön kone, jolla lensimme, oli tuliterä, ja se oli joutunut poikkeamaan Helsingissä tekniseen tarkastukseen. Olin tyytyväinen, kun sai lentää tuliterällä lentokoneella, jossa oli riittävästi tilaa ja paikat siistit. Penkit oli ihan mukavat. Parastahan tässä lomassa oli se, että pääsi lentämään suoraan Oulusta Las Palmasiin. Hieman jännitimme, että mahtaako lentokenttäkuljetuksemme pelata, nyt kun kone oli toista tuntia myöhässä, mutta kappas vaan, siellä tuloaulassa seisoi mies, jolla oli meidän nimet ja kohde Arguineguin kylttiin kirjoitettuna. Matka kentältä hotellille kesti n. 35 minuuttia. Hotelli oli huoneistohotelli Villa del Mar, jota kaksi veljestä pyörittää. Hotelli on hyvällä paikalla, uimarantaan 300 metriä, kauppaan ja pankkiautomaatille 200 metriä, lähistöllä oli lukuisia erilaisia ravintoloita, ja usemapia uimarantojakin löytyi, jos vain viitsi vähän kävellä ja kierrellä.

Villa del Mar

Villa del Mar sijaitsi siis Patalavacassa, hieman Arguineguinin kalastajakylästä Puerto Ricoon päin. Heti hotellista 300 metriä rantaan päin oli uimaranta minun mieleen: ei aallonmurtajaa, joten aallot oli toisinaan mahtavat! Hotellin vieressä on myös korkea kukkula tai pieni vuori, jonne lähti polku heti hotellin parkkipaikalta. Vuorelta oli upeat näköalat aina Puerto Ricoon asti. Hotellimme lähettyvillä oli myös pari muuta uimarantaa, kuten Anfi-beach. Näillä rannoilla oli täydet palvelut ja myös aktiviteettejä, kuten laskuvarjoliitoa jne. Olimme erittäin tyytyväisiä Villa del Marin tasoon, sijaintiin ja palveluihin. Hotellihuoneet olivat siistit ja tilavat, meno rauhoittui heti iltaruokailun jälkeen (illallisen yhteydessä ravintolassa usein elävää musiikkia). Yöllä ei kuulunut mistään mitään ääniä, saimme nukkua hyvin rauhassa. Hotellissa on myös allasalue.

Patavalaca

Patalavacan alue tuntui olevan erityisesti norjalaisten mieleen, norjalaisia turisteja oli paljon. Myös norjalainen karaoke-baari sijaitsi hotellin lähellä. Mutta paikka ei kuitenkaan ollut mikään perinteinen turistirysä, esim. matkakrääsän kaupittelijat, sisäänheittäjät, retkien kaupittelijat jne. (ja huom! uimarannoilla ei ollut minkäänlaisia kaupitteilijoita) puuttuivat tyystin. Saimme kulkea rauhassa. Teimme delfiiniretken merelle, kävimme kävellen Arguineguinissa, kävimme taksilla Puerto Ricossa ja bussilla Las Palmasissa. Bussit kulkee läheltä hotellia, liikenneympyrän vieressä on bussipysäkki, missä bussit pysähtyvät. Villa del Marissa meillä oli etukäteen maksettu aamiainen, joka oli suht monipuolinen. Hotellissa tarjottiin myös illallista, mutta me halusimme koluta eri ruokaravintoloita alueella. Arguineguinissa, lähellä kalasatamaa, oli ihastuttava paikallinen kalaravintola Apolo XI, jossa söimme pari kertaa. Patalavacasta menee kiva kävelytie Arguineguiniin rantaa mukaillen 🙂  Löysimme viimeisenä iltana Patalavacasta ihanan pihviravintolan Cueva Pirata. Ravintolasta oli mahtava merinäköala ja kokki paistoi pihvimme puuhiilillä valtavassa avogrillissä.

Matka sujui hyvin

Matkallamme ei ollut mitään hämminkiä, kaikki sujui loistavasti. Ehkä ainut hämminki oli varmistaessani lentokenttäkuljetusta paluumatkalle. Hotellin respa ei ollut saanut asiasta mitään tietoa, siinä sitten soiteltiin pariin paikkaan, lopulta asia selvisi. Paluumatkan aamulla kuljettaja oli hyvissä ajoin hotellin edessä meitä odottamassa. Voin suositella kohdetta ja matkatoimistoa jo hieman kokemusta hankkineille kielitaitoisille matkailijoille. Suomenkielisiä palveluja ei kohteessa ole, mutta info-puhelin kyllä varmaan neuvoo, jos tulee ongelmia.


Riitta R:

”Varaaminen onnistui hyvin netissä. Sain hyvin lisäopastusta puhelimessa. Meillä oli vain lennot Teneriffan eteläiselle lentoasemalle.  Matka sujui hyvin, paitsi että lopussa osa porukasta sain rajun vatsataudin.  Asiakaspalvelu oli hyvä. Tämän vähäisen perusteella minulla ei ole mitään huonoa sanottavaa, joten voi kai suositella.
Riitta R:n kokemuksia Easyloman matkoista


Pirjo ja Markku Junno:

”Varaus oli helppoa,myös lentokentällä toimiminen kävi vaivattomasti ,sitä vähän jännitin etukäteen.
Hotelli San Borondon oli oikein mielyttävä,ja sielläkin kaikki sujui hyvin,vaikka yhteistä kieltä ei paljon ole.
Aamiainen todella hyvä, henkilökunta miellyttävä. Kuljetus lentokentältä ja hotellilta hoitui vaivattomasti taxi kuljetuksella. Olemme oikein tyytyväisiä Easylomien matkoihin ja tulemme jatkossakin käyttämään niitä, joskin matkan  voisi saada varata viideksi viikoksi.”


Jari Vaitiniemi:

”Matkan varaaminen onnistui tosi helposti matkapuhelimella netin kautta. Matka meni paremmin kuin hyvin, loistava ilma, aurinkoa riittävästi. Autovuokraamo vieressä, laitesukelluskohteet kohtuumatkan päässä. Jos jotain voisi parantaa, niin voisi olla huoneessa ilmoitus, minä päivinä roskikset täytyy itse tyhjentää. Asiakaspalvelussa ei mitään ongelmia. Suosittelisin Easylomaa muille ilman muuta!”


Nimim. Kaunotar ja Kulkuri:

”Matkan varaaminen onnistui kaikin puolin helposti. Olimme varauksen jälkeen yhteydessä Easyloman asiakaspalveluun, kun esitimme lisätoiveen hotellihuoneen suhteen ja saavuttuamme huomasimme, että toiveemme oli täytetty. Pisteet myös siitä.

Vietimme loka-marraskuussa kaksi aktiivilomaviikkoa Inglesissä pyöräillen, mikä on oiva tapa tutustua saareen. Mahtavat maastot ja upeat maisemat. Hotellimme Labranda Marieta oli siisti, henkilökunta ystävällistä ja ruoka maukasta sekä sopivasti vaihtelevaa. Hotellin ikäraja on 18 v mutta kertaakaan kahden viikon aikana siellä ei minkäänlainen meteli unta häirinnyt – ei käytävältä eikä liioin ulkoa.

Varmaankin käytämme Easyloman palveluita myös jatkossa.”
Nimim. Kaunotar ja Kulkuri kokemuksia Easyloman matkasta


Laila Parikka:

”Olemme käyttäneet Easyloman palveluita jo useamman kerran peräkkäin ja pitäneet hinta ja laatu suhdetta hyvänä. Varaaminen etukäteen tuntui jännittävältä, kun teillä ei ollut toimistoa mihin voisi poiketa. Netti ja puhelimen kautta kuitenkin kaikki sujui hyvin. Paikanpäällä palvelu oli  joskus  vähän töykeähköä kielen ymmärtämisen kanssa. Olen suositellut ja suosittelen edelleen easyloma matkanjärjestäjää joustavan matkustamisen takia.


Nimim. -Jii-:

”Matkan varaaminen sujui ongelmitta ja helposti. Matka saattui todella hyvään aikaan ja alueella vallitsikin poikkeuksellisen hyvä ja lämmin sää. Voin suositella kaikille ja todellinen ekstrahan on suorat lennot!!!
Kuitenkin voisitte vielä miettiä, miten voisitte palvella yksinmatkustavia. Nythän vaihtoehtoja ei taida olla. Vai kuinka?

Easyloman vastaus yksin matkustavia koskien: ”Monessa hotellissa on myös yhden hengen huoneita, tai kahden hengen huoneita yhden hengen käyttöön. Näissäkin huoneissa hinta on kuitenkin yksin matkustavalle valitettavasti hieman korkeampi kuin /hlö kahden hengen matkassa. Toivottavasti yhä useampi hotelli pystyisi jatkossa tarjoamaan edullisia yhden hengen huoneita.”


Nimim. Tyytyväinen matkalainen:

”Olin joulun 2016 Las Palmasissa. Matkani olin varannut puoli vuotta aiemmin varmuuden vuoksi.
Koska olin edellisenä vuonna tehnyt onnistuneen Easyloman järjestämän matkan Teneriffalle, oli helppoa varata tällä kertaa netin kautta matka samalta matkatoimistolta.
Kaikki asiat sujuivat hyvin tälläkin kerralla, juuri kuten oli sovittu. Gran Canaria osoittautui upeaksi matkakohteeksi : ystävällisiä ihmisiä, siistiä, ei mitään häiriköintiä , kiinnostavia nähtävyyksiä, halvat ja kätevät bussi- ja taximatkat yms. sekä viihtyisiä kävelyretkiä kaupungilla ja rannoilla vielä yömyöhälläkin.

Matkatoimiston palvelujen käytöllä olen pyrkinyt minimoimaan aina mahdolliset ongelmat ja onnistuin siinä jälleen hyvin.”


Pauli Keränen:

”Matkan varaaminen oli ongelmatonta, siksi valitsin juuri teidät!

Loma kohteessa sujui suunnitellusti, kiitos espanjalaisen vieraanvaraisuuden.

Asiakaspalvelu oli kuin kirjasta luettua eli mallikasta!

Suosittelen Easylomaa matkan järjestäjänä ja tarjoajana. Käytän toistekin!”


Elina ja Asko Viljamaa:

”Matkan varaaminen oli erittäin helppoa. Halusimme tällä kertaa lähteä lomalle niin, että pääsemme mahdollisimman helpolla. Meillä oli mukana 4 nuorta jotka olivat ensimmäistä kertaa ulkomailla. Varasimme hotellin puolihoidolla. Hotelli oli meille tuttu, oleimme jo toisen kerran. Kiva hotelli syrjässä kaikesta hulinasta mutta kävelymatkan päässä keskuksista. Vuokrasimme pariksi päiväksi auton ja kiertelimme saarta ja nähtävyyksiä.

Varasimme kuudelle hengelle kaksi huonetta. Lähtöä edeltävänä päivänä tulimme ajatelleeksi, että olisi hyvä jos huoneet eivät olisi kolme plus kolmelle vaan kaks plus neljälle. Tiesimme että olemme perillä kahden aikaan yöllä. Soitin easylomien asiakaspalveluun ja sieltä valitettiin toiveemme hotelliin  ilman lisäkustannuksia.

Voimme lämpimästi suositella Easylomaa sellaiselle, joka haluaa valmiin ja huolettoman lomareissun. Aivan huippua, että lentoja Teneriffalle järjestetään suoraan Oulusta! Ei tule matkaväsymystä, kun ei tarvitse hankkiutua ensin Helsinkiin ja lopuksi jälleen Helsingistä Ouluun. Tietäisi se lisää kustannuksiakin.”


Tämän palautteen antaja halusi kommentoida matkaansa nimettömänä:

”Matkan varaaminen onnistui netin kautta sujuvasti.

Erityis plussa taksi kuljetuksesta lentokentältä hotelliin ja hotellilta lentokentälle. Mukava kun ei tarvi kiertää bussilla montaa hotellia ennen kuin on oman hotellin vuoro. Saimme juhlia hotellin 30-vuotista taivalta muiden asiakkaiden kanssa, hotelli oli järjestänyt kivaa ohjelmaa. Meidän porukan kuva löytyy hotellin kotisivuilta. Juhlimme myös Suomen itsenäisyyspäivää hotellilla.

Loma sujui mukavasti ilman kommelluksia.

Asiakaspalvelu vastasi viestiin jouhevasti.

Olen suositellut Easylomaa ystävilleni.”


Nimim. Lomalaiset:

”Lomamme varaaminen onnistui hyvin netin kautta.

Loma sujui aurinkoisessa säässä ja maisemat olivat hotellilta ihanat. Hotelli oli siisti. Ainut haitta oli, että huoneemme oli ensimmäisessä kerroksessa ja vilkkaan tien varressa. Liikenne häiritsi yöllä.

Asiakaspalvelusta ei muuta kokemusta, kun kotiinlähtö iltana ei tullut varmistusta lentokenttäkuljetuksesta, kuten oli luvattu. Olimme itse yhteydessä päivystysnumeroon. Jossa kerrottiin, ettei kuljetusta ole vaan voimme tilata aamulla taksin. Tästä vähän suivaantuneena lähetin viestin,että viimeksi ( joulukuu 2015) ei ollut lomalle tulessa huonevarausta ja nyt ei toimi kuljetus.

Tämän jälkeen tuli vastaus, että teille järjestyy kuljetus kentälle. Auto oli sitten aamulla odottamassa.

Voimme suositella Easylomaa muillekin.”


Jukka Nurmi:

”Matkan varaaminen onnistui hyvin ja helposti. Loma sujui hyvin siihen vaatimukseen nähden mitä itse odotimme.

Asiakaspalvelu kohdehotelissa oli hyvä. Sitten Easyloman tiedotteet pelasivat oikein hyvin. Lentokenttäkuljetustiedotteet tulivat huoneeseen, tämä oli erittäin hyvä juttu. Lentokentällä ei kuljetus ollut paikalla saapuessamme, mutta saimme apua muilta kuskeilta näyttäessämme Voucheria. He saivat kuskin kiinni. Toisaalta ajattelin, että matkalainen, joka ei osaa pätkäkään englantia tms. kieltä ja sattuu ongelmia varmaan joutuvat olemaan kotimaahan yhteydessä vuorokauden ajasta riippumatta. (Easyloma huomauttaa: Matkustajalla on turvanaan ongelmatilanteissa 24h päivystävä suomenkielinen puhelinpäivystys).

Suositteleisin Easylomaa muillekin.”


Maija-Leenä Välitalo:

”Matkan varaaminen sujui hienosti netissä ja varsinkin kun vaihdoimme hotellia puhelimitse ystävällinen miesääni järjesti asian. Sitten vielä myöhemmin seurueeseen liittyi lisäjäseniä osaksi aikaa niin jälleen asia hoitui puhelimitse ilman ongelmia. Olen jo varannut kauttanne pelkät lennot Malagaan huhtikuussa koska palvelunne oli niin joustavaa. Kiitos! Matka toteutui hyvin, hotelli palveluineen ok.

Asiakaspalvelu kiitettävää joka tilanteessa.

Olen jo suositellut Easylomaa useille ja itsekin jo varannut lennot eri ystävieni kanssa.

Säilyttäkää hyvä puhelinpalvelunne, sitä voi kokenutkin,nettiä muuten käyttävä tarvita, se tuo todella lisäarvoa palvelunne.”


Nimim. PK Oulun Kupeesta:

”Matkan varaaminen sujui ongelmitta netissä. Puhelimitse sai hyvin lisätietoja varauksenkin jälkeen.

Matka Maspalomasissa (Green Oasis)meni hyvin. Kuljetukset lentokentältä ja takaisin toimivat aikataulussa.

Asiakaspalvelu kotimaassa ja em.hotellissa toimi hyvin. Siivous oli hyvää. Ruokailupalvelut sai haluamalla tavalla. Myös Wi-fi (free) pelasi omilla laitteilla hotellin aulassa sujuvasti. Henkilökunta palvelualtista.

Hotelli hieman syrjässä mutta reipas liikunta teki hyvää ja kun oppi käyttämään taksia(halpa) ja busseja pääsi rannalle ja keskuksiin. Allasalue ravintoloineen ok.

Jos ei kaipaa luksusta vaan hintaan nähden tyytyy perusjuttuihin paikassa viikko pari sujahtaa.”


Nimim. Mirjami:

”Matkan varaaminen ja matkustaminen sujui hyvin. Ei moitteita siitä. Lentokentällä emme onnistuneet omin voimin lähtöselvityksessä automaatilla, vaan jouduimme turvautumaan palveluun. Pidämme erityisesti tästä yksityiskuljetuksesta! Ei tarvitse isoja joukkoja odotella ja pysähdellä monessa paikassa. Loistojuttu!

Kohteessamme oli asialliset tilat, viimeisenä iltana löysin kylppärin lattialta jotain ötököitä, russakoiksi veikkaan. Muutoin ok. Turhan pitkä matka rantaan oli, mutta sehän oli tiedossa jo varatessa.

Varasimme taas aamiaiset. Se oli todellinen pettymys tällä kertaa. Hintaa laskiessamme emme huomanneet ottaa huomioon, että aamiainen tarjotaan vain kuusi kertaa, kun lähtöaamuna lähdetään niin aikaisin.

Edellisellä matkalla aamupalapöytä oli todella runsas. Nyt tällä kertaa lautaselle laitettiin kolme juusto-, kolme kinkku- ja kolme salamiviipaletta ja keitetty muna. Lisäksi oli kaksi sämpylää, tuoremehulasillinen ja kahvi. Sämpylät olivat ihania, uunituoreita!

Muistaakseni aamiainen nosti matkan hintaa huomattavasti. Laatu ei nyt vastannut hintaa!

Olisko syytä muistuttaa edullisuutta ja edullisia matkoja hakevia, että aamiainen on vain kuusi kertaa!? -näin ehdotuksena!

Voisin lähteä heti uudelleen, mutta matkoja ei näytä olevan enää maaliskuun lopulla, jolloin viikon lomani on. Tämä keskiviikkoinen lähtö on minulle mitä mainioin, kun se ei monestikaan ole työpäiväni. Myös tiistai-illat olisivat kova sana.

Olen suositellut ja kehunut tuttavilleni Easylomia!”

Kokemuksia Easylomasta, Maspalomasin dyynit


Aila Kuparinen:

”Matkan varaaminen sujui hyvin ja sopiva ajankohta & hotelli löytyivät myös helposti.
Lomakohteessa aika meni kuin ”siivillä” ja rantabussi oli mukava yllätys.
Asiakaspalvelu oli sujuvaa ja ystävällistä.
Suosittelen Easylomaa muillekin ja matkustaminen suoraan Oulusta on hieno juttu.”

Aila Kuparisen kokemuksia Easylomasta


 

Easyloman Facebookissa on annettu mm. seuraavia arvosteluita:

”Ensimmäisellä lennolla suoraan Oulusta Malagaan. Tyytyväisiä oltiin kaikin puolin!  Suosittelen muillekkin.”

”Toukokuussa 2016 2 viik. Torremolinoksessa josta hyvät yhteudet lähikohteisiin junalla tai Bussilla. 18.1.2017 seuraava Ease-matka Las.Palmasiin maratonille 22.1 matkat 10km ½.maraton ja täys 2016 tammikuussa oli juoksioita 6500”

”Löytää helposti lomakohteet”

”Vastailen, kunhan loma tehty, lähtö 26.1. ainut pettymys tähän asti, et ei matkaopasta mukana, eikä matkatoimiston retkiä . Muuten viesteihin vastattu ja palvelu toiminut hyvin

”Hyvän asiakaspalvelun myötä saimme kahdelle salaman nopeasti varattua lennot ja vinkit hyvästä hotellista. (Hotelli varattiin itse aikatauluista johtuen.)”

 

© 2017 Easyloma All Rights Reserved | Travel Theme by: D5 Creation | Powered by: WordPress